Klantenservice

Op deze pagina vind u alle informatie betreft de klanten service. Heeft u het niet kunnen vinden? Neem contact op met babbelenbrabbel@gmail.com wij helpen u graag verder.

Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@babbelenbrabbel.nl Hou er wel rekening mee dat het gaat om hand gemaakte producten, slijtage bij gebruik is normaal. Toch niet tevreden, laat het dan even weten, dan zoeken wij samen naar een oplossing.

 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Betaalmethodes

U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
- Ideal

- Klarna: betaal later

- Klarna: Pay now

- Paypal

- Bancontact

-KBC/CBC betaalknop